onsdag 19 oktober 2011

Wednesday

Hej hallå kära dagbok. Idag fick jag gå upp rövens tidigt för att hinna upp till min kurs jag gör.. lärde mig inte så mycket och kursen är väldigt konstig, det är mest massa pappers-göra som med allt annat här i England. Mycket papper och lite verkstad som jag brukar säga! Efter kursen gick jag och Johanna och fikade på ett jätte mysigt kafé i the lanes som hade glittriga morotskakor!! Festligt festligt tyckte jag och tog kort på den. Sen fick jag köpt mig en tavla att hänga upp på väggen som ska matcha min kommunist tavla som redan hänger där :) fast denna gången köpte jag ingen kommunist utan på en tjej (tror den är på Grace Kelly men jag är inte helt säker). Är för övrigt helt själv i lägenheten, Frida är borta i London och jobbar tills fredag kväll, Andrew är i Amsterdam och Alex jobbar nu och kommer hem sent antagligen. Har asatråkigt!!! Dags att göra lite simlärar plugg kanske.....

Pusselipuss!



Inga kommentarer: