torsdag 1 december 2011

Nu får jag skärpa mig!!

Hej dagboken. Har inte skrivit på jätte länge så jag har fått klagomål! Speciellt av mamma hihi. Ska ändra på det! Har gjort massa skoj sedan jag senast skrev. Träffat många kompisar, vart ute mycket och vart i Sverige!!! Kom hem till England i tisdags och nu är det redan torsdag kväll och jag är klar på jobbet. Jag fattar inte var tiden flyger iväg någon stans.. första december idag! Jag har öppnat första luckan i min chockadkalender jag fick av mamma, lyssnat på julmusik och här är det tretton grader och regn. Vet inte hur "juligt" det är direkt. Åker tillbaka till sverige söndagen den 18de december igen över jul. Längtar!! Nu blir det en snabb sväng till puben innan jag går och lägger mig, är trött! Pusselipuss ! <3

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: