tisdag 9 augusti 2011

Måndag och tisdag

Nu ska jag bli lite bättre på att uppdatera så nu ska jag skriva här på bloggen varje dag hade jag tänkt så inte mamma klagar mer. Igår så var jag och delade ut CVn på krogar och pubar. Skulle så gärna vilja ha ett deltidsjobb på en pub typ, även om man tjänar skit verkligen så tror jag att det är kul. Var i Kemptown och delade ut (där alla bögar bor) så en pub jag gick in i så satt det bara massa transor där. HAHA. Skulle så gärna vilja jobba i en transpub. Jaja.
Idag så sov jag och Frida jättelänge så var vi så uttråkade så vi gick och skulle köpa varsin uppblåsbar krokodil som vi skulle surfa på. Så hade dem inte det så vi fick köpa någon miniliten madrass istället. Vi måste sätt aningens löjliga ut för folk stannade och stod och skrattade :) men det bjuder vi på.

Pusselipuss



Mina flatmates Johanna och Frida när vi gick en promenad igår :)

Inte lite häftig/proffsig surfbräda jag köpte idag på poundland :)


Proffset


3 kommentarer:

Linnea sa...

Hej Beck! Ser grymt ut, säker på att du inte skulle flyttat till Hawaii och börjat en karriär som professionell surfare? HAHA :D
Saknar dig! Puss puss

Britt Ternström sa...

Söt du är med din tuffa "surfbräda" Hihi

Rebecka sa...

Linnet, jag ska se om jag kan skriva kontrakt så jag kan få pröva lyckan i Hawaii, men de borde ju inte va så svårt med tanke på sådan surfdude som jag är.

Tack Mami!! Pusselipuss