måndag 8 augusti 2011

Sweden! :)

Hej Bloggen. Nu var det snart en vacka sedan jag kom tillbaka till England från att ha vart på liten semester i Sverige. Kändes konstigt att åka till Sverige på semester och sedan åka HEM till England :S Jaja, jag hade i allafall det hur bra som helst i Sverige. Passade på att vara så svensk jag kunde. Åt knäckebröd med kalles kaviar på, käkade sill med färskpotatis och fräddfil. Blockade bär. Åt smörstekta nyplockade kantareller på mackan... osv. Inget av det går att göra i England :(
Jag åkte i allafall till mitt sommarhus vid Vättern, var med Blomms i Jönköping, åkte på "roadtrip" med min familj runt på olika "sevärdheter" vid vättern typ. Och så fick jag faktiskt en dag i Särö på västkusten i mitt vanliga hus också. Hade hur mysigt som helst verkligen. Bästa semestern på länge!! Här kommer lite bilder jag tog med mobilen:

Alla fyra mina älsklingar i min säng :)

Nyplockade blåbääär

Vättern :)


Åkte häst och vagn på Visingsö



Något ställe vi övernattade på, mysigt :)

Mamma och jag <3

Något slott

Något hus


Något hotell vi bodde på, jättemysigt var det

Kvällsdopp!


Hann träffa lite kompisar från Göta Lejon :)

Min sista dag i Sverige spenderade jag i mitt mainhouse på västkusten tillsammans med

ANK <3

1 kommentar:

Britt T sa...

Nya lampan i bakgrunden på bilden med älsklingarna också