fredag 19 augusti 2011

Nu har jag klantat till det igen

Åh jag är verkligen så o-smidig ibland. Är helt själv typ i lägenheten, Johanna sover för hon börjar tidigt imorgon, och Caroline och Frida är på en fest men jag kände att jag orkade inte. Så jag kände för att köpa lite gott och äta och dricka för jag var så uttråkad och hungrig. Så jag gick in till Mulberrys (vår lokala mataffar) för att handla lite. Har absolut inga pengar kvar på mitt engelska bankkonto så min mamma förde över lite till mitt svenska för att det skulle gå snabbt. Så när jag väl stod där och skulle betala så slog jag in min PIN som jag trodde. Självklart är det fel kod och jag testar igen, fortfarande fel. Då har jag fan glömt min svenska Pin kod och mitt kort med mina ENDA pengar på går inte att använda... Men snälla som de är därinne på Mulberrys så fick jag alla mina varor ändå! Pinsammt!! Inte nog med det, de har varit så jävla snälla mot mig, beställt in mer veggie pizzor, gett mitt CV till managern och gjort så jag är "först i listan", bjudit på mat efter man varit ute ovs.. och bara för jag tyckte det var så pinsamt så fick jag en "ros" vikt i papper av en av de anställda för att det skulle bli mindre pinsamt för mig. Folk är verkligen snälla i det här landet.

Så nu sitter jag här i soffan och äter av min mat som inte ens är min, och har aningens ångest över att de enda pengarna jag har finns på ett konto jag inte kan använda. GREAT!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: