lördag 25 juni 2011

Bilder från midsommar!

Godkväll. Jag har varit ordentligt bakis hela dagen idag. Har mest legat och sovit i min säng Men jag antar att det är okej dagen efter midsommar. Började gårdagen med att lite gäster kom hem till oss och sedan efter vi hade ätit så åkte jag iväg till Marstrand och firade midsommar med det gamla gänget hemma hos Maria. Hade verkligen hur trevligt och kul som helst där. Kul att träffa alla innan jag åker <3 Efter Maria blev det en utgång till lite olika ställen på ön. Tror jag hade kul då också. Här kommer lite bilder!

Pusselipuss


Åt tre portioner hemma, rätt värt. Midsommarmat är så himla gott skulle kunna äta det varenda dag!

Gosisen ville vara med när vi åt jordgubbar hihi.

Edwin har grädde på nosen så gullig han är

Sedan bar det av till Marstrand till Marias sommarställe

Gosiga Linnet och Lovi står och fixar med maten

Loui <3

Där kan man va

Världens bästa värd den där Maria

Men va är det förnått cp därbakom?

Gulliga

Mysiga

Carola

Grrr

Mysigaste

Aningens bakis dagen efter..

Så hurtig som jag är så tog jag mig ett morgondopp! årets första bad i havet!

Tack för allt Maria det var verkligen jätteroligt!

Inga kommentarer: