tisdag 14 juni 2011

Sao Migel dag 4

Godkväll, jag hann inte uppdatera igår för vi var iväg runt ön typ hela dagen. Det var jättetrevligt, var uppe på bergen, kollade i olika byar, badade i en varm källa, hittade små gulliga getter och gick runt och vandrade i olika parker. Det är verkligen hur vackert som helst här! är kommer några bilder som jag tog igår;

Utsikt från ett berg.

En by på ön.

Titta vilken söt get jag hittade som tittade fram mellan träden hihi!

Och han va jättegosig och ville pussa mig hela tiden <3

Byborna firade någon katolsk högtid när vi var där. Jaja, det är inte så noga.

Denna här ärtsoppan badade jag i. Det var typ hur varmt som helst för vattnet kommer från magman (typ alltså). Den blir ärtsoppefärgad pga allt järn.
Djungeln typ.

Kvällsdopp!

Nani och jag inann vi gick ut.

Pusselipuss!

 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser du snoppen som sticker ut som ett horn vid ditt huvud Rebecka

Rebecka sa...

HAHAHAHAHA JAAA :D