torsdag 2 juni 2011

Torsdag

Idag bestämde vi oss för att åka upp till vårt sommarhus vid Vättern. Såklart skulle jag ha min söta mysiga katt i mitt knä på vägen upp. Och som alltid, blir han lite rädd för det där med bilar, så han bajsa ner sig. TREVLIGT. Inte nog med att han liksom bajsar typ nästan rakt på mig, sen ska han smeta av det på mig också... alltså katter.... Men till sist blev det riktigt mysigt med årets första bad och jordgubbar med grädde. Vi gick ut och åt riktigt god middag på eftermiddagen och kvällen avslutades med champagne hemma hos oss.

Pusslipuss!

Efter årets första bad på vår brygga.

Gordgubbar och grädde i solen!

Jag tror jag vet någon mer som var lite sugen på grädde....

nämligen Bajs-Edwin <3


Min för-rätt. Lite festlig tyckte jag!

Jag ikväll.

Inga kommentarer: