lördag 11 juni 2011

Sao Migel dag 2

God morgon dagboken! jag hann inte uppdatera igår för internetanslutningen här på hotellet går i snigelfart så jag orkade inte vänta. Vädret har blivit bättre i allafall. Typ ibland är det molningt, ibland är det helblå himmel.. Igår var det jättemysigt i allafall för vi åkte ut på "safari" på havet och kollade på valar och delfiner. Valarna va rätt tråkiga de bara låg i vattnet och chillade litegrann men delfinerna va så himla söta och gulliga och de hoppade runt och simmade bredvid båten. Bebisdelfinerna va så himla söta, vill ha en sån som husdjur. Sen så fick jag några nya kompisar igår också. Hihi jättesöta var dem, nu ska jag ta och köpa lite ost och mata dem.

Pusselipuss!

Bild från val och delfinsafarin. Blev inga bra valkort!

Utsikten från restaurangen på marinan.

Min fina syster och jag. Alltså servitören som serverade oss var så himla gullig och proffisionell och vi fick jättebra service. Varför lägger svenska servitörer och servitriser aldrig någon extra effort på att få nöjda kunder för?

Jag igårkväll.

Inga kommentarer: