måndag 27 juni 2011

Om två dagar flyttar jag

På torsdag flyttar jag. Så jävla sjukt! Min första lägenhet. Som jag läääängtat på att flytta tillbaka till Brighton. Har ingen säng eller någonting ännu dock, haha! men det löser sig. Mina fina vänner flyttade in redan för en vecka sen och de har varit så duktiga och redan fixat soffa så där kan jag nog sova tills jag köper en säng. Allting löser sig. Kommer bli aningens sorgligt i vissa avseenden att lämna Sverige dock, men mest ska det bli roligt. Kommer att hälsa på massvis! Kommer sakna nära o kära i Svea rike <3

Vårt hus med vår lägenhet!

Gatuvyn! ser ni havet därframme? :)

Två minuters gångväg till stranden <3

1 kommentar:

Britt Ternström sa...

Säg inte att närmaste hotell är det där toaletten exploderade förra gången. Där vill man ju inte gärna bo igen när man hälsar på.