torsdag 9 juni 2011

Sao Migel dag 1

Heej! Idag anlände vi till Azorerna. Det är typ en liten ögrupp i atlanten som tillhör Portugal. Har inte haft någon vidare tur med vädret för det är typ bara 20 grader, helt mulet och idag var det lite duggregn. Lite surt men jag är positiv så jag tror det vänder. Sen är vi på en väldigt fin och mysig ö också så vi har planerat att göra massa mer än att bara ligga och bada och sola. Hotellet är bra tycker jag. Just nu sitter jag med min lilla dator i lobbyn och hela väggarna är dekorerade med målningar av snoppar/ nakna kvinnor/ folk som har diverse olika sexuella aktiviteter. Haha! Det är i allfall inte mycket turister här alls så det är skönt! idag har vi gått runt och shoppat och typ druckit vin och ätit. Hotellet har en innomhuspool som man kan träna i lite så hade tänkt göra det innan vi går ut och äter. Är inte riktigt den som svettas och blir äcklig på ett gym direkt. Ja, här är jag idag, lite sur över att de inte var någon sol men invigde poolen ändå i min nya bikini. Pusselipuss!


Inga kommentarer: