söndag 12 juni 2011

Sao Migel dag 3

Godkväll kära dagbok. Idag började jag dagen med att äntligen få lite varm sol. Men vädret här e helt fucked up så efter typ två timmar i solstolen så började det spöregna. Jippie. Fick mig i allafall ett gott skratt, typ en kvinna i 40-års åldern, ca 2 meter i omkrets, som trodde hon var lilla sjöjungfrun eller något. Alltså det här hotellet vi bor på är jättelitet så det finns bara en utomhuspool och den är inte så jättestor, så alla solstolar står liksom väldigt nära poolen, alltså fattar man inte om man väger närmare 150 kg att man då kanske inte ska hålla på och hoppa i och dyka i poolen? står inte tanken dem att det kanske skvätter ANINGENS på dem runt omkring? nee tjockisar får faktiskt gå i tycker jag.
När det började spöregna gick vi i allafall och shoppade. Köpte en jättesnygg baddräkt, ett jättegulligt sovgrej och en skitsnygg klänning. Imorgon ska jag upp jättetidigt för vi ska på någon utflykt och kolla på ön och bada i lite vattenfall osv. Ska bli riktigt skoj faktiskt.

Pusselipuss!


Min syster och min Mami.

Baddräkten. Så snygg.

2 kommentarer:

Nani sa...

Jag och mami har druckit för mycket vin??

Rebecka sa...

hahahaha nee Lagom med vin tycker jag! :)